Så fel jag hade....

Det gick ju alldeles lysande att dricka champagne till pizza!
Och för att citera min vän - "Champagne passar till allt!!!" (Aha? Nästa projekt blir kanske varmkorv och skumpa??)

Vi pratade lite om framtiden och under gårdagskvällen fastnade jag verkligen för ett visst arbete. Kruxet är att jag vet inte om det överhuvudtaget är möjligt att få. Men drömmare som jag är så kan man ju i alla fall tro och hoppas.
Egentligen är det nog kanske inte drömjobbet i sig, men ett sätt att få in foten på vägen mot "drömjobbet". Ett jobb där man får engagera hjärncellerna (alla tre..) och det känns som att det skulle passa mig perfekt!

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man kan inte säga A och inte B. Blir ju ganska så nyfiken!!!!

Jag hoppas i alla fall att du kan komma på min inflyttningsfest på lördag.

Jag undrar vad jag ska jobba med framöver då, det ryktas att annan personal ska flyttas hit på diariet = kanske arbetslös till hösten????

Ska man gråta eller skratta.

/Malin

2008-05-26 @ 10:32:21
Postat av: Heléne

Ge din KIM ett stort GRATTIS HURRA idag från oss i Gävle!! Massor med KRAMAR från hela klanen!

2008-05-26 @ 11:31:18
Postat av: Åsa

Malin - Hade du inte jobb till årsskiftet? Men man ska aldrig bli brydd...



Heléne - Tack, det ska jag göra!



Kram!

2008-05-26 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback