Hockey VM och starköl

Det klingar liksom som om det hörde ihop. Fast jag har inte druckit någe öl alls. Knappt kollat på hockey heller. Fast det är förbaskat spännande att se! Nu lär ju 3:e perioden krocka med "Grey's", men jag kommer att sitta vid "stora" tv:n nere och kolla på 5:an. Kim sitter uppe vid bauta 14-tummarn och spanar hockey. Gubbar och puck blir vääääldigt små med en sån liten tv....

Konstaterade igår att min prioritering att se "House" var lite dum. Hade varit smartare att kolla på dom desperata husfruarna eftersom House går att se via "TV4 Anytime"... Nåja...  Värre saker finns det väl att oroa sig för antar jag...

I dag tog jag med några Monopolspel hem. I fall det är någon som gärna vill ha ett men inte vill (kan/orkar) åka till Bispan...

Tuva fick kallelse till tandläkaren idag. Behandling. Det är nog lika med att dra tänder i det här fallet. Uschiamej! Nu gäller det att försöka vara en klok och pedagogisk mor (till skillnad från vardagen!).

Äh, fan vilka tråkiga inlägg jag gör nuför tiden. Förlåt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med att vara klok och pedagogisk mor... det är dock inte det lättaste när ens barn får lida.... men jag tror på dig!!



Kram!!

2008-05-14 @ 23:06:19
Postat av: Suss

Men vad gjorde jag då som missade Greys!!!! hm har visst blivit dagvill eller... OK få se nu.. jag bakade en långpannekaka.. pluggade in i det sista.. hm.. det var visst nån dokumentär på en annan kanal oxå...typiskt... men tur är det att det går i repris..... åsså finns ju PB... hehehe...

2008-05-15 @ 09:46:04
Postat av: Jannike

Hoppsan... det var jag som skrev det första....

Postat av: Åsa

Tack Janke! Jag ska göra mitt bästa...



Suss - Nu kanske jag dumförklarar mig själv (eller inte orkar tänka) men vad är PB ?



Kram!

2008-05-15 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback