Vernissage på Vildhussen

Idag är det amatörkonstutställning på Hussen. Dit ska jag gå efter jobbet idag. Mags och Mike väntar troligen in mig så att vi kan göra sällskap. Ska bli jättespännande att se vilka talanger det finns i bygden!

Självklart vaknade jag tidigare än någonsin i morse. Trodde först att Kim hade försovit sig och var väldigt nära att sparka lite på honom, när jag kom på att det var lördag. Varför vaknar jag tidigt när jag kan få sova lite längre? På vardagsmornarna kan det ju kännas som att man sovit en kvart när klockan ringer....
Gjorde ett tappert försök att se hockeymatchen i går. Semi mellan Sverige och Kanada. En riktigt bra match. Jag såg 1-1 målen. När jag vaknade (!) stod det 3-1 tror jag.... (Hur gick det till?)  Gick faktiskt och la mig efter 2:a perioden men då kände jag mig genast lite piggare och försökte titta på 3:e perioden. Nä, det gick inte så bra - ZZZZZZ !

Såg solen i morse! Fast nu är det massor med moln... Nåja, förr eller senare dyker nog sommaren upp.

I kväll blir det tacos med Holk 1-folket. Ska bli så trevligt!
Hoppas ni har en tokskön lördag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback