Ingen stake....

...i fönstren har jag sett ännu (vad trodde ni???), men en lysande adventsgran och en stor buske (!) som klätts med ljusslingor. Vackert värre!

Sitter med ett glas rött. Kim busar med barnen så jag och Diesel får snart ett psykbryt.... Det ömsom tokskrattas och skriks, ömsom grinas (och skriks)..... Vojjne, vojjne....

Oj, nu blev det plötsligt tvärlugnt. Vad hände???
Aha, pappa Kim skulle raka skägget - och det är visst en sevärdhet för barnen (kanske för att det inte händer så ofta....:))
Jag passar på att andas en stund och njuter av lugnet...

Kram så länge!!


.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

2008-11-29 @ 13:19:00
Postat av: Katarina.S

När han ändå leker med dom så kan dom väl få hjälpa till med rakningen...

2008-11-29 @ 13:20:06
Postat av: Åsa

Hmmmm.... Jag vill nog behålla maken ett tag till, så att släppa rakhyveln till illbattingarna är nog ingen bra idé...:)

2008-11-29 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback