Mattskakar-röv!

Det var förstås toktrevligt igår hos Mike & Mags. Men av någon anledning klingade ordet "drink" mycket bättre igår än i dag.... Vi åt gott och såg på Idol. Anna är inte min favorit, men hon är duktig och jag tyckte INTE att hon skulle åka igår. Nåja, gissa vem jag röstade på...=)

I går fick jag ett hejdlöst skrattanfall innan vi skulle iväg på middagen. Kim står ute på bron och skakar en matta. Det ringer på dörren.... Kim skakar mattan - det ringer på dörren...osv.  För varje mattskakning lyckas han ringa på dörrklockan med röven! Jag garvade käken ur led!
Och när jag skulle sova på natten så började jag tänka på det hela igen och drabbades av en rad skrattattacker så tårarna sprutade. Stackers Kim bara suckade och försökte sova....

Ett nytt, härligt garvanfall fick jag i förmiddags. Jag ligger på soffan och slappar när min yngsta dotter och hennes pappa dyker upp - krigsmålade i fejset!!! Nellie hade roat sig med att låna min kajalpenna och målat både sig själv och sin pappa i ansiktet. Tror inte jag har skrattat så mycket på flera år och har nästan träningsvärk i magen! Helt underbart!!!!

Ett gott skratt förlänger livet? Nä, men käften!


.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Mmm, det var en mysig kväll. Som tur är så har jag inga sviter efter drinkarna :) Kram så länge!

Postat av: Jannike

Visst är det skönt att skratta rejält åt allt galet;-)



kram!

2008-11-22 @ 23:59:37
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Malin W

Hej på dig.

Hoppas du hade kameran i närheten för att föreviga krigsmålningarna.

Nästa helg kommer jag hem och hälsar på blir kvar även på måndag då jag ska till tandläkarn. Roligare saker kan man ju slösa sinaslantar på. hrm

Kramisar Malin

2008-11-23 @ 13:58:11
Postat av: Åsa

Maggan - Jag är ingen van drink-drinkare numera... Men vissa smällar får man ta:)



Jannike - Javisst! Såg du att vi hejade på dig idag?!



Malin - Kanske vi hinner ses?! Nä, jag fotade inte krigarna....



Kram på er!

2008-11-23 @ 20:15:08
Postat av: Katarina.S

Spontana skratt är dom härligaste...men kanske inte mitt i natten...för den som ligger bredvid och försöker sova..mao, den som var ojektet för skrattet.



Kram Katarina

2008-11-29 @ 13:23:04
Postat av: Åsa

En del smällar får man ta som make till en galning som mig:)

2008-11-29 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback