Pust...!

Har precis tentat.... Tiden behövdes - fullt ut, och min hjärna är nog lite överhettad nu... Nu är det bara att hoppas att allt gick vägen och att jag klarat provet. Är kissnödig, hungrig och lättad nu....

Ska ta och tända upp, stoppa i en tvättmaskin och kanske städa lite idag. Vi får väl se om det kanske ska bakas när Brell kommer hem. Hon vill ju gärna göra sånt:) Igår höll hon på att få ett frispel för att vi inte skulle laga mat "på riktigt", utan bara värma rester. "MEN JAG VIIIILL LAGA MAT!!!!" :)

Köpte silverfärgade fransgardiner till Brells rum igår och dom skulle bestämt upp idag!

Bäst jag sätter lite fart nu då.... och kopplar bort hjärnan en stund så den inte exploderar...

Kram!


.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Blir ju lite nyfiken!

Har du börjat plugga?

Jag har varit ganska off en period, så du får uppdatera mig :-)

2008-11-29 @ 13:26:26
Postat av: Åsa

Märker att du håller på att uppdatera dig:)

Kul!

2008-11-29 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback