Spiderman 3


Barnen är på skola/dagis och jag har plockat fram dammsugaren. Yippie kaei, m-f..... Måste ner och handla sen. Tror att jag ska införskaffa ny skurmopp. Blir det mindre trist att städa med nya grejer? Värt att testa i alla fall. Just nu är det så skitigt att jag börjar undra vem fan som bor här, och om den människan inte har något som helst vett i kroppen?!

På lördag är det "Bytardag" på Församlingsgården. Mor- och barngrejer. Ska nog dra ihop nån kartong och lämna dit. Förhoppningsvis blir nåt sålt.

Nä, nu ska jag slåss med dammsugaren en sväng och sen tror jag att jag ska kolla på "Spiderman 3". Efter det är det väl dax att hämta hem Brell. Tror att jag väntar in henne innan jag åker och handlar. Kanske är hon på konditorhumör och vill sno ihop nåt gott! Eller förresten, hon borde lära sig att baka matbröd vettja!!!!

Ikväll är det "Halloween-kväll" på skolan. Ärligt talat vet jag inte om jag orkar.... Men vi får se!

Idag har jag googlat på "analhematom"! De' du!!!! Och vad googlade du på senast?? :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har googlat på "böcker för killar" alldeles nyss. Finns inget som skulle locka Dennis....



Postat av: Malin Wikander

Tja ba. Själv har jag precis googlat på "polyper i näsan" eftersom jag tror att Wille har just detta. Ska prata med BVC i mörra.

Nu är vinterdäcken på så till helgen kommer vi till Hammar´n.

Tråkigt att du inte fick jobbet!

Snart husfruarna så jag måste gå på toa först.

God natt

2008-11-04 @ 20:50:48
Postat av: Marja

Har googlat på 80-talet. Ska om några veckor på fest med detta som tema. Kram...

2008-11-04 @ 21:10:40
Postat av: Åsa

Ulrika - Gillar han inte äventyrsböcker då? Eller är det läsningen i sig som är "aptrist"?



Malin Wikander:) - Polyper kan man visst ha både här och där, har jag hört....

Vi ses väl till helgen va'?!



Marja - Gud så kul! Jag har länge pratat om att man skulle fixa en 80-tals fest. Kan väl inte finnas mer schysst musik och klädstil...?!



kram på er!

2008-11-04 @ 22:29:20
Postat av: Jannike

Ha ha... ja, det var ju ett udda ämne;-) jag googlade nog på Markus fagervall senast, tror jag.... Ha ha....



Kram!

2008-11-04 @ 22:54:39
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jannike - Det förvånar mig inte! :)

2008-11-05 @ 09:46:07
Postat av: Jannike

Ja... frågan är vem av oss som är värst då - du som tjatar om snygg-Emil eller jag om Markus???? Ha ha ha ha



Kram!!

2008-11-05 @ 09:54:38
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Sachiko Hayashi googlade jag senast på. Hon kommer till skolan imorgon!

2008-11-05 @ 22:25:46
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jannike - Det känns som det var länge sen Snygg-Emil nämndes...?! Förrän nu då förstås....:)



Kvasthilda - Hmmmm.... Du kanske skulle ha pluggat japanska (?) istället för italienska...?!

2008-11-06 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback