Storhandla...

....ska jag nog göra idag. Ska ta med en massa rabattkuponger och springa runt affären som värsta tanten. Men vad gör man inte för att spara in någon krona här och där. Känns som det behövs....

Hittills idag har jag gått en sväng med doggen. Å shit vad det fastnar mycket snöklumpar på hans ben och mage.
Igår när vi var ute och gick "halvmaran" så sprang Diesel "offroad" och där försvann han! Det var alltså tokmycket snö och jag trodde ett tag att jag skulle behöva rycka ut och hjälpa honom, men till slut så.... Så här såg han ut när han dök upp igen:)



Har tänt upp i pannan och väntar nu på varmvatten. Nä, jag ska inte bada (ännu...) utan jag har faktiskt tänkt städa lite. Jo, jag sa att jag skulle göra det förut, meeeeen....
Kanske man ska dra på lite musik och ta en svängom med skurkäppen?!

Ja... om det ska bli NÅT nyttigt gjort alls så är det väl bäst att jag slutar sitta och knappa här då...

See U !!!


.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Skulle behöva en promenad jag också idag, känner mig lite seg. Men arbetet går först..

Lycka till med städningen...

Kram från Beritdolores

Postat av: Åsa

Hej Beritdolores!

Tänk att det har inte blivit något städat ännu... Å likt förbannat så sitter jag här igen... Ä'nt e märkligt???

Kram!

2008-11-27 @ 12:32:30
Postat av: Malin

Tjaba.

Sicken snöig liten vovve.

Malin

2008-11-27 @ 22:10:53
Postat av: Åsa

Jo, jag är glad att han kom upp ur snön!

2008-11-28 @ 10:48:45
Postat av: Katarina.S

Varför göra idag det du kan göra imorgon???

Det är mitt motto...därför sitter jag här nu :-)



Kram!

2008-11-29 @ 13:29:32
Postat av: Åsa

Helt ok motto....:)

2008-11-29 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback