Trött, tröttare, Åsa....

Fortfarande sketatrött. Men inte kommer jag i säng i tid i alla fall på kvällarna. Skulle behöva sova in lite timmar. Kanske man skulle borsta tänderna och somna tillsammans med barnen ikväll?!
Lite halvsnurrig (mer än vanligt!) är jag oxå. Kan mycket väl vara mitt låga blodtryck som dalat en aning igen. Tur att det inte är något farligt. Det enda farliga är väl att man kan trilla omkull om man har otur....

När jag hade varit och lämnat Nellie på dagis gick jag och Diesel och la oss en stund, men tror ni jag kunde somna?????? Typiskt! När man är uppe känns det som att man skulle kunna slockna på en gång men när man går och lägger sig då börjar man fundera på allt man skulle ha gjort. Allt nyttigt, som att tvätta, städa, dra igång diskmaskinen, etc. Och se vad nyttig jag är.... Bloggar!!

Nä, nu ska jag nog göra nåt. Nåt nyttigt.... eller oxå gör jag ett nytt sova-gott försök...

Ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback