1 av 5...

Har idag varit på intervju nr 2. Det var samma människor som förra gången och intervjun kändes gå bra. Även om det finns roligare saker än att försöka svara på "svåra frågor" som egentligen är så öppna att man skulle kunna ramla ner och drunkna i dom....


Jag är alltså en av fem som "gått vidare". Hyfsat bra statistik ändå med tanke på att det från början var 118 sökande.

Och kära vänner - jag vill verkligen ha jobbet. Kruxet är ju kostnaden för att pendla, men å andra sidan - ska man ha ett schysst jobb i dagsläget och fortfarande bo kvar här - ja då finns det nog inga andra alternativ!
Ska sätta mig med miniräknaren och kalkylera lite sen. Utifall att....:)



Vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Åhhhhhhhhhhhhhhhh, va spännande!

Jag vill åxå att du ska få jobbet. Vi måste pratas/ses snart. I morgon ju, jag ska ta bort "di grå". Kram!!

Postat av: eva

SPÄNNANDE, MEN DU FOR VÄL INTE PÅ INTERVJU UTAN ATT TA BORT DINA GRÅ HA HA HA

eVA

2008-10-24 @ 19:41:23
Postat av: åsa

Maggan - Ser fram emot att få träffa er i morgon. Då kan vi surra! Det känns som att det blir så långt emellan träffarna numera?!

Har du möjlighet till Tuva-slingor oxå...?



EVA - JO! ATTANS OXÅ! MEN DET KANSKE VAR BRA, FÖR OM MAN ÄR GAMMAL OCH GRÅ SÅ FÅR MAN FLER SEMESTERDAGAR....:)

(Har "Caps locken" hängt sig..? :)

2008-10-24 @ 21:20:18
Postat av: eva

En liten fråga Du har väl inte gått och blivit allergisk mot "ett litet glas rött" eller har IOGT fått en ny medlem

undrar en orolig Eva

2008-10-24 @ 21:47:12
Postat av: Marja

Nu håller jag tummarna igen, hårt-hårt! Kramen...

2008-10-24 @ 22:21:50
Postat av: Åsa

Eva - (många Eva nu....?!)

ICKE! Don't worry! Jag är portad från IOGT-NTO:)

Det kommer garanterat mera vinbravader....



Marja - Tack, tack!!!

2008-10-25 @ 08:36:46
Postat av: eva

ja eller hur,kom på att man kan ju inte bara läsa man måste ju slänga in en komentar ibland

2008-10-25 @ 12:52:22
Postat av: Åsa

Eva - Jag blir ohyggligt glad över alla kommentarer!!!

Tack, tack!

2008-10-25 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback