Å vilken nöt jag är!

Precis hemkommen från friseringen. Jag blev några år yngre (i alla fall vad jag själv vill tro...) och barnen har tuffa slingor i håret. Skithäftigt!!!

Sen gick vi på Konsum och köpte sås till vår exklusiva middag (kyckling och ris). Där blev det även lite naturgodis. Tuva plockade ihop en "nötpåse" och Brellan fick sånt utan nötter. Trodde jag.....:(
Hon käkade bollar med choklad som jag tyckte att jag läste på och att det inte fanns några nötter i. MEN.... "Mamma, det är visst nötter i dom här!"
"-VA?!?!?"

Och mycket riktigt. Det var en nötusling i mitten av chokladbollen. Gissa om jag känner mig som en sopa?!
Nellie fick direkt antihistamin för säkerhetsskull. Nu håller jag tummen så den blir blå att det inte ska bli några symtom.
Än så länge verkar det gå bra....!

Ikväll tar vi nog och våldsgästar Holken 1 och banne mig om det inte blir ett par pilsner oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback