ABBA !!

Inspirerad av Idol igår (vem åkte förresten???) så har vi här på morgonen poppat ABBA så det står härliga till!
Dansat, sjungit och apat oss. Kom på att vi kapat häcken här utanför så man har rätt bra insyn... Men om någon såg mig så hoppas jag ändå att dom inte ringde någonstans så att det kommer någon med vit skjorta och alldeles för långa ärmar....:)

Snart ska vi stänga av ABBA och jazza ner till Brödbiten. Ska slå en pling till Mags och se om hon laddat upp med någon färg oxå (hår alltså...).

Voulez-vous...?? :)




Kommentarer
Postat av: Marja

Hi, hi!!! Om vi då knatat förbi & sett er show så hade kommit in & dansat lös med er. Å visst fick man lite ABBA i sig efter fredagens tema. Äger själv ingen platta men YouTube fungerar &-så. Kram...

Ps: Gillar &-så energi-kicken Kevin. Svårt att låta bli att smittas av hans glada jag!

2008-10-25 @ 19:46:50
Postat av: Åsa

Går ni förbi och ser tre galna brudar rocka loss så är ni hjärtligt välkomna in!!! :)

Kram!

2008-10-25 @ 21:42:42
Postat av: alias Kvasthilda

Såg er ju på Brödbiten. Fast det var Diesel jag pratade med...

Postat av: Åsa

Ja, jag trodde att ni skulle komma in och ta en fika ni oxå, men det var visst bara Diesel som fick prata lite med er....

En annan gång kanske?!

2008-10-26 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback