Andys Lekland

Där har vi huserat idag. Barnen sprang omkring, bland ungefär femtielvatusen ungar till! Gissa tre gånger hur ljudnivån var... (VA'??)

Köpte några flarror rödvin på Bolla. Så nu klarar vi kvällen! :) Två "Foot of Africa" och två "Killawara". Gott skit!

Dom andra vuxna har dragit iväg på nån utförsäljning för skidor och sånt. Undrar om vi kommer att släpa med oss nåt sånt hem på tåget...?!
I kväll blir det "Idol" och jag lär rösta på "Glad-Kevin" igen! Banne mig om han inte vinner hela skiten...?!

Det är astrist väder här så det är skönt att kunna sitta inomhus och bara mysa.
Oj, nu får jag blogghjälp av Nellie. Brukar inte bli så lysande då.... Ok, jag avslutar för denna gång.

Och jag vet att jag blivit utmanad - ska fundera på vad jag ska skriva....

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback