Äntligen gick det!

Ja... att få in bilderna alltså.....:)

Här är lite bilder på när vi "degar"!

                     

Och de utlovade bilderna på två av våra kreationer....
Den första: En gris tillverkad av Tuvalisa!

      

Här kommer MIN skapelse. Den är jag så otroligt stolt över :) så den får en stoooor bild!!!
(Blir du inspirerad nu Marja...?)



Nä, jag har inte haft någon modell till detta. Även om någon kanske tror att jag stått framför spegeln. Förresten, om jag hade gjort en tutt-förstoring så är det nog ganska lika, nu när jag tänker efter.....

Så kära vänner, gör en Play-Doh och sätt igång bara !!!!

Kram!


 

Kommentarer
Postat av: eva

Ha ha du har i alla fall roligt på dina arbetslöshetsdagar kanske man ska tipsa alice i konstföreningen

Kram Eva

2008-10-17 @ 10:56:05
Postat av: Åsa

Jo, det gäller ju att göra det bästa av situationen. Om jag fortsätter kanske jag blir rik på mina kreationer...?! :)

Kram!

2008-10-17 @ 13:32:02
Postat av: Maggan

Åhh, va skoj! Jag minns att vi hade en deg i glasslådan som vi tog fram och degade med då och då. Barnen älskade det!

Postat av: alias Kvasthilda

Snygg brutta! Hon liknar trollmor i "Trolltyg i tomteskogen"! http://klipp.bubblare.se/shots/6523.3.2.jpg

2008-10-18 @ 11:57:13
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Marja

Inte illa. Gillar din kram-goa-gumma, mycket vacker! Blir än mer sugen på att "dega" efter detta inlägg. Kram, kram...

2008-10-18 @ 14:18:21
Postat av: Åsa

Mags - Ja, det ÄR skoj!



Kvasthilda - Ha,ha! Med lite fantasi så....



Marja - Bara sätt igång och skapa!!

2008-10-18 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback