Facebook...

Helt plötsligt dundrar det in folk som vill vara min "Facebook-kompis". Det är ju i och för sig skoj, men faktum är att jag inte vet hur det här med Facebook funkar... Ja, jag erkänner! Är det, om något, tantvarning - eller...??
I ett svagt ögonblick för läääänge sen så registrerade jag mig i Facebook. Och det är ungefär det enda jag har gjort där. Går inte in och kollar runt på andras "book":ar heller.... Är jag aptrist eller..?

Så.... Om någon känner för att ha en snabb kvällskurs om Facebook så..... Jag kan baka morotskaka och ta med:)
Å andra sidan är väl kanske inte Facebook prio 1....

Ska snart dra iväg till Halån och BHK. I kväll ska dom ha Förbudsträning. (För hunden tror jag....:)) Vet inte vad det är, men all träning är välkommen. Diesel behöver nog anstränga huvudet mera än "Tassen" som vi nu har lärt honom!

Mätt i magen är jag oxå. I dag bidde det Chicken a´la King med ärtor och ris. Kim tycker att det är jäkligt bra mat nuförtiden! Jag tycker ju att det är roligt att laga mat när tiden finns. Och Brellan är värsta kocken! I dag drog hon på sig förklädet och skar champinjoner, rörde i grytan, osv. Och Tuvalisa dukade bordet! Vad har hänt...?!?!?!?! I like it!!!!
http://www.canmag.com/images/front/movies2007/ratatouille8.jpg

See U !!!

Kommentarer
Postat av: Marja

Ja, i sånt fall klassas även jag som tant. Det är säkert skoj att "fejs-bokka" men jag, som du, begriper mig inte på det. Vi kanske kan slå våra kloka ihop!? Kram...

2008-10-08 @ 21:51:00
Postat av: johanna

Jag var oxå helt novis på facebook, men det finns inget enkelt sätt att lära sig, det är bara att knappa...! Men kul är det, som tidsfördriv! Sen är det ju skoj att kolla vad folk har för sig oxå...

Postat av: Åsa

Marja - Jag hör av mig om någon erbjuder en "Fejs-bokk"-kurs... :)



Johanna - Ok... Jag knappar vidare och ser om jag gör några framsteg... (Men hinner man både "fejsbokka" OCH blogga..?)

2008-10-09 @ 09:33:07
Postat av: alias Kvasthilda

Har ni inte läst detta? http://www.metro.se/se/article/2007/10/25/06/3910-45/index.xml

Jag tänker INTE registra mig på Facebook. Och för övrigt har jag nog sjå med att blogga. :(

2008-10-09 @ 11:41:32
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Huvva!

Man kanske inte ska lägga så stor energi på det där då... Fast det verkar vara många som är "med"....

2008-10-09 @ 13:32:55
Postat av: johanna

Ja visst hinner man det!

Fast det är ju som med bloggen, man skriver bara det man kan tänka sig att andra får läsa, samt lägger bara ut de bilder man kan "stå för" på facebook.

Jag kan säga att jag är mer privat i bloggen än på facebook.

2008-10-09 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback