Dripp-dropp....

Eller rättare sagt - SKVAL-SKVAL. Det bara öser ju ner ute, och jag håller på att gruva mig för en hundpromenad...
Fast om man drar på sig regnstället och vöttarna så ska det nog går vägen. Kanske Diesel ska få ha på sig sin "jacka" han oxå...

Kimpa har ju åkt till älgskogen. Undrar om det går att vrida regn ur honom när han kommer hem? Bättre älgjaktsväder tror jag det har varit....
Så vad ska jag och tjejerna hitta på idag då? Kanske baka nåt? (Å, helvete - nu kom det en sån där husfru-tant-grej igen...!)

Kikade på Idol igår. Tyckte tyvärr inte att Loulou var lika bra som vanligt, men hon blev ju kvar i alla fall! Och den här killen gillar jag!

Kevin Borg. Foto: TV4  

Kevin Borg! Man blir liksom glad av honon, åsså sjunger han ju bra oxå!!!

Nu ser det ut att ha lugnat sig med ösregnet. Måste nog passa på att ta prommisen nu....

Ses sen!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Håller fullständigt med i alla tyckanden - synd att LouLou inte var bättre igår, hon ÄR kanon... och Kevin blir man SÅÅÅ glad av! Tyckte nog att förutom honom och Alice så var det lite halv-dant:-( Hoppas det blir bra stjärnor på is istället!!



Kram!

Postat av: Åsa

Ja, precis så tycker jag med!

Och jag kan inte låta bli att tycka det var liiite skoj att Lulu rök på "Stjärnor på is"...:)

2008-10-11 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback