Kompisar!

I dag har det varit en riktig "kompisdag". I alla fall för Tuvis.
En långväga kompis har varit här idag, ända från Helsingborg faktiskt! Dom hade skojigt (tror jag i alla fall) och förhoppningsvis dyker han upp fler gånger.
Alldeles nyss anlände Mimmi och nu huserar dom i källaren.

Själv blev jag akut trött! Jobbigt! Helst skulle jag vilja lägga mig raklång i soffan och bara stänga ögonen en stund. Men det får vänta.

I mörrn kommer guben hem från skogen. Då blir det till att packa inför vår resa till Stockholmo. Undrar hur det kommer att gå att åka tåg med Diesel?! Han får väl rasta sig ordentligt innan så kanske han ligger sött och trynar i nåt knä sen.

Stopp på fantasin igen när det gäller middag, så idag blir det faktiskt barnens ständiga önskemål - tacos. Och varför inte? Det är ju enkelt och gott. Nu när jag kommit igång kanske man ska ta sig en pilsner ikväll igen?! :)

Nä, nu faller ögonen snart ihop. Ska nog röra på min lekamen och börja hacka lite grejer till tacosen.

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Blev en verklig "snabbis" pratmässigt för dig och mig... Känner att jag skulle vilja sitta ner och verkligen PRATA.... höra hur DU har det, vilka tankar DU har.... Hoppas vi hinner i morron!!!



Många kramar till dig!!!

Postat av: Åsa

Ja, hör av dig/er om ni vill komma över på en fika!!

2008-10-27 @ 08:37:05
Postat av: alias Kvasthilda

Såg er på Hammarn idag när jag blåste genom med bilen. Det är ju höstlov, ska vi träffas och fika nån dag? Herman ville gå på "fiket" (=Kaffestugan) nån dag på lovet.

2008-10-27 @ 11:57:30
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kvasthilda - Det hade varit jättetrevligt! Men vi sticker ju iväg i morgon.... Men vi kanske kan tajma en fika på nån kommande helg?

Och hur är det egentligen, ska vi slå till på Tjejkvällen??? Du kan väl mejla mig!

2008-10-27 @ 17:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback