Najsig kväll

Ja kära ni (speciellt IOGT-Eva:) ). I kväll bidde det ett par pilsner och två drinkar! Förvisso inget rödvin, men va fan - en spritdrink måste väl slå högre...?!
Vodka russian! Men var lugn (eller, vem fan bryr sig egentligen??) jag är inte packad. Lite ansvar måste man ju ta ibland. Kimpa kom faktiskt hem en sväng idag och hann med att äta middag. Och även dricka pilsner hos Holken 1, men nu har han dragit till skogs igen.

Ikväll har vi suttit på 1:an och surrat. Lika trevligt varje gång. Synd att jag glömde låna med mig nån bra film, för just nu är det ju bara jag som är vaken i huset, och en bra film hade inte varit helt fel. Äh, får glo på "Svensson, Svensson" och kanske koka mig en kopp te. Vill faktiskt inte gå och lägga mig riktig än. Måste komma ihåg att ställa om alla klockor i huset oxå.

Kommer ihåg när jag kom hem efter en krogkväll (rätt blöt...) och skulle ställa om alla klockor. Jo, tjenare vad bra det gick då... Dagen efter var nån klocka ställd framåt, nån bakåt och nån inte alls!!! Gissa om jag inte visste vad klockan var!!!!
http://www.kontor-marknad.se/exempel/klockor/210-v8309.gif
Nä, nu ska jag nog koka det där teet, och kanske se om det finns nåt gott till!
Sen ska jag slänga mig ner och tok-zappa på tv:n. Och gruva mig för kvällspinkningen av doggen. Det ÖSREGNAR!!!! (Tänk om jag smälter....?!)

Go'natt!


Kommentarer
Postat av: eva

Ja det är klart att en "drink" smäller högre

Men jag kan ju inte heta IOGT-Eva tänk om nån skulle få för sig att jag har med dom att göra hugaligen

Eva

2008-10-26 @ 12:39:07
Postat av: Åsa

Nä... IOGT före sitt namn kanske inte klingar jättabra i alla sammanhang... Du får heta "Rödvins-Eva" då.. Bättre...? :)

Skojar bara! Eva och gärna en första bokstav på efternamnet är ju allra bäst!!!

Ha det gott!



2008-10-26 @ 15:14:05
Postat av: eva

Ja rödvins eva blir alla tiders

2008-10-26 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback