O'boy, vilket jädrans väder....

I dag är det en riktig inne-sittardag. Jag och barnen kollar på Sportacus och co i "Lazy Town". Sportacus är ju helt ok att titta på...:)
http://www.2ube.com/lazytown/images/sportacus-1.jpg(Oh, nu kör han ett riktigt träningspass...Mmmmm!)

I går var det kalajs och det bidde god mat och dryck. Efter nästan fem veckor och endast ett glas vin så var det helt ok med några pilsner igår!
Var lite lagomt halvseg i morse när jag gick ut med doggen. Och att det var vitlök i såsen kändes verkligen i morse.... Huuu....
Tack Holk 1 för gårdagen. Och att jag fick komma fast jag var snuvig:)

Jag tror att pippifåglarna hade raveparty eller nåt, för det var ett jädra liv på pippi-birdens. Ett öronbedövande fågelkvitter, typ.....

Nu blev jag akut trött igen... Måste nog lägga mig i soffan och fortsätta spana på Sportacus....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tack själv!! Det blir inge skoj utan dig här, så vad gör väl lite snuva?! Kände mig inte så "rolig" själv då jag behövde sova först av alla. Men är man trött efter resan så är man. Hoppas du blir frisk snart!!

Postat av: alias Kvasthilda

Ja det var ett riktigt tråk-väder idag, kallt och blåsigt!

Krya på dig.

2008-10-05 @ 20:15:43
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback