Skön dag!

Hittills har det varit en riktigt skön dag. Har varit och klippt mig. Insåg att det var väl värt pengarna eftersom jag nästan höll på att somna där i frisörstolen. Tänk att det är så skönt när någon grejsar med håret! Och avslutningsvis fönade hon håret och jag var riktigt snygg när jag gick därifrån! (Mirakel??)

Sen gick jag och Diesel och hämtade Moa för en prommis. Vi var ute i solen nästan en timme och dom funkar så himla bra tillsammans. Såååå söta är dom båda två!!! Eller hur?!



Måste börja fundera på middagen. IGEN! Varenda jäkla dag så måste jag anstränga mig hårt för att komma på nåt att äta till middag.  Trots att världen kryllar av recept, och att det finns mycket i frysen - men då gäller det ju att ha planerat och tagit fram att tina.
Ska ju äta lite tidigare i dag oxå eftersom Tuvis ska iväg och rida.
Åsså ska hon rida "privatlektion" i morgon kväll. Snacka om galen i hästar....!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag visste väl att det skulle bli bra! Hon är jätteduktig och jag tycker ni är sjyssta som ger henne chansen. TACK snälla för att ni tar hand om Mosan. Det känns skönt att veta att hon har er!

Kram så länge!!

Förresten, Lycka Till i morgon!!!!!!

Postat av: Åsa

Det var tydligen inga som helst problem med min tjej-kalufs. Att klippa killar är tydligen svårare, men det blev bra det med!



Och Mike har precis varit här och hämtat Mosan. Det är bara trevligt att ha Moa här!!! (Tycker Diesel oxå!)



Tack! Håll tuttarna vid 11-tiden.... :)



Kram!

2008-10-23 @ 16:07:51
Postat av: Suss

Hm prova att göra en veckomeny och handla hem efter den... kanske lättar dina matbekymmer lite..



kramis

2008-10-24 @ 11:09:55
Postat av: Åsa

Jodå... Har tänkt göra en veckomeny jur länge som helst. Tyvärr tror jag att tummen sitter på fel ställe hos mig....

2008-10-24 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback