Snuvigt...

Det är snuvigt värre här. Den ende som klarat sig är Kim, och Tuvalisa är nästan helt frisk och hon gick i skolan idag. Det är jag och Brell som är snuviga. Mest jag tror jag.... (Stackars, stackars mig....)
Intervjun klarade jag av utan att nysa på någon! Det var fyra pers. + mig, men dom var väldans trevliga allihopa så det kändes helt ok. Har dock inte en aning om hur det gick, dvs vad dom tyckte om mig.

Som vanligt dyker det upp frågor efteråt.... Hade väl inte varit helt fel att förbereda sig lite bättre kanske... Nåja, av 118 sökande så var jag i alla fall en av 18 som fick komma på intervju, så det känns ju bra. Är det meningen att jag ska syssla med detta så får jag jobbet! Är det meningen att jag ska göra nåt annat så får någon annan jobbet! Svårare än så är det inte....

I morgon dyker
Maggan upp igen. Hon har ju varit i sitt andra hem på Cypern. Är ni intresserad av att hyra lägenheten så hör av er till henne!!!!
Det blir även födelsedagsfest för kusin Andrea. 19 år!!!! Jag hoppas verkligen att jag blir bättre i förkylningen så att jag kan gå dit.

Nä, nu är det nog dax att fundera på att gå och knoppa. I morgon kan jag ta sovmorgon!!! Bara jag inte vaknar kl 7, pigg som en lärka.....

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Heheh, P provade att hyra den innan den ens var klar.....



Va trist att ni oxå blivit snuviga. Jag är "snubig" jag med....



Krya på dej

Postat av: Åsa

:)

Jamen då vet dom ju att ni är intresserade i alla fall! När den blir klar då....:)

2008-10-05 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback