Vilken mejl ska jag välja...??

Någon som är väl bevandrad i mejl-djungeln? Jag menar, nu när jag sagt upp bredbandet så kommer förstås (!) Telias mejl att upphöra. För att få behålla min mejladress på det mobila bredbandet måste jag betala.... Inte så mycket, men det låter onödigt. Och jag måste då in på Telias webmail för att kunna läsa.

Så nu börjar jag fundera på vilken ny mejl jag ska ha... Hotmail...? Gmail...? Yahoo...? osv, osv.
Någon som har tips och erfarenhet av nåt mailsystem som funkar bra????

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag tycker hotmail är kanon!

Postat av: Åsa

Jag litar på dig!

2008-10-09 @ 20:48:09
Postat av: alias Kvasthilda

Jag har haft hotmail i många år. Sist jag var in såg jag att jag använde 1% av utrymmet så det räcker nog några år till.....

2008-10-09 @ 21:26:22
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Har bytt nu!

Visst har ni fått meddelandet?!

2008-10-09 @ 21:28:49
Postat av: Suss

Japp, har dock inte provat maila än :-)



Kramis

2008-10-10 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback