4 dagar och 8 timmar sedan....

Ja, så länge sen är det jag fick någon kommentar här på bloggen.... Skriver jag månne för stumma ögon (eh?!)?
Nåväl, tids nog kanske någon törs säga nåt..... Typ, "Du suger! Lägg ner skiten!"..... :(  Nä, då är jag hellre utan "kommentatorer"....

Idag har jag fått massage och nu funderar jag redan på när jag ska boka in nästa tid! Man mår så himla gott och jag kan tänka mig att det är en helt suverän stund för småbarnsföräldrar och stressade människor. Eller för den delen - det gör nog gott även om man mår som en prins redan innan!

Tuvis har varit hemma idag. Ont i halsen. Själv har jag fått rinnsnuva. Är det inte typiskt? Man går omkring och gör ingenting, men när man börjar få lite ansvar (intervju, möten med AF, etc.) då slår snuvan till!!!!
Kul att sitta på intervju med rinnande kran.... Not!

I mörrn bär det av till staden för hundklippning. Och jag är i valet och kvalet om jag ska åka in även på torsdag för då är det "Rekryteringsmässa" på AF i stan. Nån fler arbetslös jävel som ska iväg så kanske vi kan göra sällskap...??

Nä, nu blir det lite strumpstickning innan jag ska gå på föräldramöte på dagis.... Hoppas jag orkar hålla mig vaken....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, jag läser din blogg varje dag! OCH jag är oxå snuvig! Och raspig i halsen...



Lycka till på intervjun.



Ulrika

Postat av: alias Kvasthilda

Vink vink. Jodå jag läser men kommenterar inte så mycket. Kanske måste skärpa mig, jag vet ju själv hur det känns när man inte får några kommentarer! "Var det SÅ ointressant det jag skrev?"

2008-09-30 @ 20:05:52
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Malin Wikander

Tja ba.

I fredags ramlade Wille på dagis och slog illa en tand i underkäken. Den har liksom flyttas sig ett steg fram mot läppen. Snacka om ont! Stackar´n.

Eftersom tanden sitter fast och han inte hade besvär av den så åkte han till farmor i lördags. Min fest blev mao inte inställd. Det var go mat, trevliga, glaa och snygga gäster (du hade passat som handen i hansken).

Kramisar

2008-09-30 @ 20:14:08
Postat av: Åsa

Tack för kommentarerna!!!

(Och tack Malin för att du tror att jag skulle ha platsat på din snygga fest...:)! )

2008-10-01 @ 15:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback