Akvarium

Japp! Äntligen fick jag till det och gjorde åtminstone en nyttig grej. Jag har precis städat klart akvariet.
Firrarna blev glada över att kunna andas igen...



Känner att jag är nöjd på fiskar nu. Trots att det är fantastiskt rogivande att ha ett, och vackert (när det är städat...)
Alltså - akvariet är till salu! Någon som är intresserad...?
Ska försöka snickra ihop en annons och lägga in på Blocket.... Svårt att veta hur man ska skriva...

Ses!

Nu är det gjort! Checka in
annonsen! (Inte världens bäst skrivna, men den ligger i alla fall ute nu...)




Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej Åsa! Allt bra? Hörde du va sugen på att åka på hundklubben... ikväll ska vi träna inkallning o platsliggning så du är välkommen om du vill:) Och akvarium ja... hade 2 stycken förut och det är så himla fint och verkligen rogivande men... de ska städas oxå jag sålde mina i fjol och de är verkligen skönt att slippa det hade haft de i 7 år så de va nog dax *ler! men de va inte svårt för mig att få iväg det blocket är helt ok:) kramen

2008-09-24 @ 12:36:40
Postat av: Åsa

Hallå Mariana!

Jo, jag har tänkt åka till klubben ikväll! Det känns som att jag gärna vill ha lite hjälp av kunniga människor som kan råda mig hur jag ska träna jycken.

Åsså är det förstås jättebra att han (hunden alltså!) får tillfälle att se lite andra vovvar.

Hoppas jag inte skämmer ut mig bara...

Ses ikväll då!

2008-09-24 @ 12:56:02
Postat av: Mariana

Klart du inte skämmer ut dig:) det gör man alldrig...alla har alltid nåt att lära ut även du:) Kul att du kommer och mina kan man tro att de alldrig ha sett folk o hundar förr de blir lika galen när de kommer dit *ler. Det är alltid skoj med mycke folk där nere. Då ses vi då!

2008-09-24 @ 13:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback