Ännu en dag...

Jäklar vad tiden går fort! Redan slutet av september.... Känns som att man inte riktigt hängt med, men å andra sidan - då är det väl snart vår då..? Antar att det spelar roll att man hela tiden tänker framåt. Vad som ska hända den dagen, och den veckan liksom. Ibland väldigt långt fram i tiden.

Mina planer (dom väldigt kortsiktiga...) är att kolla på "Idol", och sen ta ett bad! Efter pausen nu är det Loulou. Jag tycker att hon är fräck! En skön kontrast till alla trådsmala blonda brudar! Kim imponerades av hennes hår och undrade om hon möjligen var syster till "Bröderna Fluff"...:)
http://www.dvdarena.se/bilder/5505119.jpg

Och i morgon ska jag på massage igen. Uuuuunderbart!!!! 
När jag ändå är inne på att prata om framtiden så kan jag meddela att Diesel ska få frisera sig på onsdag. Hundsalongen ringde idag och de hade ett återbud som jag tar. Rejäl klippning blir det nog. Permanent behövs nog inte....

Ses igen! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback