Den mest tekniska människan på planeten Tellus....

...är definitivt INTE jag!
Just nu är tv:n bäcksvart eftersom jag helt plötsligt fick för mig att testa på en kanalsökning för att se om de regionala nyheterna kanske blev just regionala. Detaljer från Stockholm har man ju redan på 4:an så MittNytt ser jag gärna då och då. Men vad händer??? Jo, det blev total fel!!!

http://www.lukasland.com/humour/Visual-Nice/Names-01/TV.jpg !!!!!!!!!!

Men hoppla!!! Med lite flera fingerfärdiga knapptryckningar på dosan så...HÄPP! Nu är det bild igen! Man kanske inte är helt blåst i alla fall då.. (Eller så borde jag springa och köpa en Triss:)

Kanske man ska stänga av tv:n då och gå ut med hunden....?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback