En man kort...

Eller rättare sagt, en dotter kort. Hon sover nämligen hos en kompis inatt. Vi konstaterar att det måste vara ungefär fyra år sen hon sov borta sist.... (Eller hur Mags?) Kanske på tiden nu då!
Kompisen skulle till Stugun och spela fotboll i morgon så dom funderade på om Tuva kanske sov länge på morgonen... Öh? NÄ!!!!
Jag håller mig i alla fall kör-ajour ifall att....

I dag har vi haft en helt ok dag. Kim och barnen tog bilen till Hedvigslund och styckade jaktbytet. Jag tog Diesel och gick dit. Där var Elvis oxå (fast inte helt ensam förstås) och han och Diesel fick vara lösa tillsammans en stund. Det värsta som hände i mina tankar var att Elvis tog en stor tugga av Diesel.... Men vad hände då? Jo, INGENTING!!! Absolut ingenting! Dom var knappt i närheten av varandra och det hade jag verkligen inte väntat mig. Men det kändes lyckat förstås. Hoppas det håller i sig nästa gång oxå...

Har hunnit slänga några påsar med kläder och grejs från källaren. Nu är det bara resten kvar......
Hittade en superfin jacka som Nellie växt ur, så den gav vi bort till Agnes + ett par super-duper vinterdojjor. Hon blev glad (i alla fall hennes päron:) Jag och Brellan fick gott fika och jag fick "sytte" lill-Alex lite.

Farbror Pelle är här och just nu sitter Brell, Kim och Pelle och kollar Bolibompa!!

Jaha, nu ska jag spela Nalle-spelet (memory) med Nellie.

Ses!


Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Diesel verkar vara en lugn och sansad hund (det lilla jag nu har träffat honom). Och snygg!

Postat av: Maggan

Vi är också tagna av att INGET hände. Hade ju laddat för lite morr i alla fall...

Skönt att det gick bra! Nu när första steget är taget får vi hoppas att det fortsätter likadant.

Oj, har Tuva sovit borta? Fast inte är jag förvånad, den tjejen klarar det mesta!

Kramar till er!!

2008-09-13 @ 21:33:16
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Kvasthilda - Ja då! Dom säger väl att "sådan matte, sådan hund"...?! :)



Maggan - Skönt att det inte blev nån fajt! Ni får gärna hojta när Elvis har sprungit i skogen igen, och är redo för nytt möte...

Det hade gått skitbra för Tuva - förstås!!



Kram!

2008-09-14 @ 11:24:58
Postat av: Jannike

Gosigt med vovve!!



kram, kram till er därborta!!

2008-09-14 @ 23:14:53
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, det är verkligen det!

2008-09-15 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback