Ensam mamma söker...

....är på tv'n nu. Här framför datorn sitter oxå en ensam mamma:) Fast jag söker inte....

Undrar om det är nåt bra på dumburken ikväll. Skulle vara skönt att slå sig ner med en kopp te och glo på nåt sevärt. Fast snart ska jag ta en supersnabb kvällsprommis med doggen. Barnen sover ju men vovven måste ju göra det som måste göras innan natten.... Tyvärr händer det fortfarande att han gör inne. Vet inte hur vi ska få bukt med det. Enda sättet är ju att ta honom på bar gärning, och det har jag inte lyckats med ännu.
Åsså går han och nallar saker att gnaga på. Alldeles nyss var jag tvungen att plocka ut en halv penna ur munnen på honom.... Övergående hyss? För lite "hjärngympa"?
Skulle ju ha varit på BRK och tränat lite mera agility, men var fan tar tiden vägen????

Hmmm... ser ut att vara en film med Will Smith på burken nu. Nä, det blir nog "Tyst vittne" på 4:an tror jag. Få se nu... var är min kopp te??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback