Galet fast med råttan

Den här råttan alltså: Omslagsbild: ISBN B200117152, Råttatouille SE
Fastnade ikväll framför Tuvas spel. Och jädrans vad skoj det var! Visst blir man galen när man hela tiden missar på samma ställe, men det går framåt i alla fall.

Just nu är det "American Pie 2" på burken. Precis episoden när han tagit lim på händerna i stället för nåt annat....:) och i ena handen sitter en p-rulle fastklistrad, och i andra handen....någonting annat....:) Lite skojfriskt faktiskt!

Hmmm, nu kom jag på nåt! Min blogg har blivit nominerad. Man blir förstås hedrad, men det känns liiiiite som kedjebrevsstuket. Eller? Ok, jag ska försöka ge mig på det. Gör ett nytt inlägg för den saken!

Ses om några minuter igen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback