Härligt jobbat ÖP!

Jodå! ÖP hade dykt upp på danslektionen idag! Jättekul tycker jag. Ser med spänning fram emot reportaget. Antar att dotra är med:)
Fast roligast blir det ju att se det i papperstidningen. Det blir liksom en annan sak än att läsa på datorn tycker jag.

Nyss hemkommen från föräldramöte, angående omorganisationen i barnomsorgen. Många bittra föräldrar var där. Vissa delar av förändringen är ju inget konstigt, medans t ex rotation av personalen är mera suspekt.... Nåja, KANSKE tar han (den t f barnomsorgschefen) en ny funderar kring detta. Men jag undrar jag.... Fortsättning lär följa....

Nu väntar jag på att klockan ska bli lite mera. Tänkte ta en liten kvällsprommis med doggen och sen ska han få bada! Antar att han inte längtar direkt.... Inte jag heller egentligen. Det lär bli ordentligt blött och hårigt!!!!
Har bokat tid hos vovve-frisören oxå. I oktober bär det iväg till Hundsalongen i Östersund för trimning av amerikansk cockerspaniel. (Nä, han längtar nog inte till det heller...)

Äh, jag tar och badar jycken nu. Han överlever nog en kortis (promenad alltså...) ändå!

Whish me luck....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Är inte "cockrar" badälskare? Fast dom kanske är som Moa, älskar att bada när dom får bestämma själv och tycka det är mindre roligt när dom blir badad. Hoppas det gick bra i alla fall. Kram!

Postat av: Malla

Halloj.

Läste artikeln om Robban i dagens ÖP. Kul att det är fullbokat, hoppas det fortsätter så och går bra.

Vi har personaldag och friskvårdsdag idag och jag har anmält mig att b´vara på Storsjöbadet. Trots att jag egentligen INTE vill visa mig i badkläder så biter jag i det sura äpplet, äsch då det slängde jag ju igår. Jag har ju i alla fall vaxat bena och smort mig med brun-utan-sol så lite fräch kanske jag känner mig.

Nu ska jag på postöppning så vi hörs/syns nåt.

Kramisar Malin

2008-09-16 @ 09:19:57
Postat av: Åsa

Mags - Hur han gillar att bada själv på sommarn vet jag inte ännu, men tvätten igår gick jättebra. Även om han såg ut att tycka att det verkligen fanns roligare saker i livet....



Malla - Lite vax och lite fusksol gör nog susen! Akta så inte alla hoppar på dig och vill ta på dig!!!

Lät som en skön arbetsdag i alla fall!



Kram på er!

2008-09-16 @ 09:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback