Hundrackare!

20 min i 5 i morse började Diesel smågruffa. Aha, han måste vara ytterst nödig, tänkte jag och steg upp. Satte på mig långkalsonger och morgonrocken. Släppte ut vovven ur buren och VIPS! så hoppade han upp i sängen (på MIN plats!) och trynade så sött....
Nåja, var jag väl uppe så skulle vi banne mig ut och uträtta behov oxå (i alla fall en av oss...).

Ute på gatan bad jag till Gud att ingen skulle se mig... Klädseln har väl varit bättre, om man säger så...:)

Det bidde både det ena och det andra och då gick vi in igen. VIPS igen!!!
Jag fick med våld flytta på hundskrället för att få plats själv. Sen var han sååååå nöjd!
Kanske har jag nu skapat ett gnällande monster som förstått att det hjälper med såna tilltag för att få sova i stora sängen. Å andra sidan kanske han kan få sova där redan från början....:)
Det är ju rätt mysigt, men det blir trångt.... Åtminstone när även båda barnen dyker upp på nattkröken och kryper ner.



Skulle behöva göra lite nytta idag med. Hmmm..... Tills jag kommer på vad jag ska ta tag i (kan behöva fundera läääänge...) så ska jag nog sticka lite mera på Tuvalisas kofta. Den är snart klar!!!!

Å idag har jag ju lite ansvar oxå. Ska träffa handläggare på Arbetsförmedlingen. Spännande...?

Kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Tack för gratulationen ! Mysigt med hund, men det kanske inte är så mysigt att bli väckt så tidigt på morgonen. Men ändå så skulle det vara kul, kanske en liten pudel.., såna ska ju visst allergiker tåla..

Lycka till på Arbetsförmedlingen....

Postat av: Åsa

Ja, dom säger att pudel ska vara "allergivänliga". Likaså rasen "pumi".

Ska du slå till?

2008-09-27 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback