Kanske ni tror...

...att jag skyndade mig att ringa ÖP häromdagen? Men faktum är att jag fick samtal av någon på ÖP när jag satt i en taxi i Stockholm. På nåt vis hade de hört att jag sett polisen häromkvällen. Antar att det är genom min blogg (trots att den inte ligger på ÖP längre:)) som de fått nys om min "upplevelse".
Det ser dock ut som att jag skyndade mig att ringa och tipsa.... Så är inte fallet!
Kim hade hört: "Jasså, var Åsa ute och gick med hunden?", flera gånger idag...

Nu är det säsongspremiär för "Idol" på tv:n. Ny jury. Nya sökande. Nya pinsamheter antagligen.

Vid vår Stockholmsvistelse träffade vi på en grupp sydkoreaner. Jag pratade lite med deras guide (den enda som förstod vad jag sa...). Vi fick vara med på ett par bilder (typiskt asiatiskt beteende att alltid fota??). Innan de for fick Tuva en 10-euro-sedel. Bara så där liksom. Och idag på tåget var det en äkta fullgubbe. Inte elak på nåt vis, men luktade mindre gott... När han gick förbi oss från Bistron så fick Tuva en påse Bilar, ett leende och sen gick han...
Vad är det med den ungen?

Ska för övrigt börja med min dunder medicin. Biverkningar verkar vara en självklarhet. Ont i huvudet är nästan solklart. Sen kan man få ännu lägre blodtryck (jag som redan har aslågt...) så jag får väl se upp så att jag inte trillar omkull... Fattas bara hjärnskakning och grejer oxå!

I morgon ska jag i alla fall till Gumman och få massage. Ska bli helt underbart!!!

Nä, nu ska jag se Idol och sen blir det en kvällsprommis med jycken. I skitvädret....

Kram!

Kommentarer
Postat av: eva

Inte alls konstigt att dom charmades av henne tycker jag, för det har jag också

Eva

2008-09-03 @ 22:25:20
Postat av: Jannike

Nä.... finner inget konstigt med det alls;-)



Hoppas du INTE kommer att må allt för illa, vännen! Vad är det för medicin?? OCH.... du får ju gärna maila o berätta OM du inte vill att ÖP ska få nys om vilken medicin du äter... ha ha ha!



Kram!!

Postat av: Åsa

Eva - Tack! Och ja, hon är ju faktiskt ett riktigt charmtroll!



Jannike - Som sagt... Det kanske bara är att vänja sig vid "beundrare"..(Hmmm...)

Tror inte att det är så stort nyhetsvärde på att jag äter medicin..:)

2008-09-05 @ 09:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback