Polispådrag...

Var nyss på prommis med doggen. Såg poliser med polishund. Sen susade en polishelikopter lågt över byn och jag tror den landade på Qul i backen. Lite kymigt. Helt plötsligt börjar man se sig över axeln med förhoppningen att ingen galning är efter en.... Inte skulle dom bli rädd för hunden heller. Då hade han nog behövt varit några storlekar större....

Nu gick jag in på nätet och kollade om det kunde ge några ledtrådar (nyfiken som man är). Det närmaste en gissning jag kommer är de två män som är på rymmen från Säter... Hoppas verkligen inte att det är nåt sånt. Jag ska ju ut på en "kissa-kvällen-prommis" med Diesel sen... Törs jag??? Kanske ska låna med mig Kims jaktbössa? Fast då lär man ju få både polishund och helikopter på sig, och kanske Säterrymmare oxå...

Huvva....

http://www.kossan.se/roliga-bilder/p/en_bra_polishund_1.jpg(Inte riktigt den här hunden jag såg. Men nästan...:))


Kommentarer
Postat av: Jannike

Uschiamejen - lät inge´ bra!!!



Lycka till på resan i alla fall!

Postat av: Maggan

Vi såg OCH hörde när helikoptern dundrade förbi. Undra sa flundra, vad som kan vara i görningen...

Och min polis som är i älgskogen :(

Tänker på dig idag! Kramar!!

2008-09-02 @ 07:29:50
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback