Skallebang!

Nä, ingen biverkning av medicinen. (Kanske för att jag tar Alvedon....?!)
Att det bultar i skallen beror helt enkelt på en enorm klantighet. Jag skulle bara böja mig ner och kolla om Diesel låg bakom Tuvas säng. Och ja, det gjorde han. Så när jag reser mig upp lyckas jag dunka skallen i dörrkarmen... Jamen, hallå???!!!! Hur klantig får man bli?
Ungefär som när jag försöker sätta upp håret samtidigt som jag går igenom en dörr. Vaddå armbågar rakt ut??
Det klantigaste måste nog ändå vara när jag, hur det nu gick till, försökte stänga bildörren innan huvudet hann ut....

Jo, jag förstår vad ni tänker... Allting har sin förklaring! Så är det nog:)

Snart godnatt.....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hehehe, det där med huvudet kvar i bilen när dörren med andra handen smälls igen känner jag oxå till. Synd i sammanhandget var att jag retat en kollega som åkt på styk på Indalsleden Hotellet samma dag. Så det blev Pay Back mot mitt blåöga dan därpå....Pinsamt!

Postat av: Åsa

Ha,ha! Synden straffar sig själv...typ:)

2008-09-07 @ 14:27:22
Postat av: alias Kvasthilda

Haha! Jag har gjort tvärtom, satt mig i bilen och stängt bildörren INNAN huvudet är inne. Och jag har donkat pannan i badkaret när jag skulle tvätta håret en gång. Och gått in i en lyktstolpe. För att inte tala om den gången jag satte mig i en kopp kaffe i bilen......

2008-09-07 @ 16:16:22
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Åsa

He,he!

Det känns skönt att veta att jag inte är värst! :)

2008-09-07 @ 20:47:31
Postat av: Maggan

Med andra ord, såna dagar som man helst av allt skulle ha stannat kvar i sängen...

Kjam!!

2008-09-08 @ 09:27:17
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Många dagar man skulle vilja stanna kvar i bädden!

2008-09-08 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback