Skicka vidare...

Nä, det är inget kedjebrev eller så, utan en film jag såg på tv:n i går kväll. Nån fler som såg den?

Skicka vidare

Den var så himla bra!

En lärare (Kevin Spacey) uppmanar sina elever att komma på en idé som kan förändra världen och göra den bättre. Trevor (Haley Joel Osment) kommer på "Skicka vidare...", dvs att när man blivit hjälpt av någon så "skickar man vidare" och hjälper i sin tur tre människor.
Har du inte sett den så rekommenderar jag den varmt!!!! (Ta fram näsduken till slutet bara...Jag hade ingen, och min tröjärm var genomvåt!)

Se den!!!!




Kommentarer
Postat av: Jannike

Unerbar film... men som sagt, oxå väldans tragisk på slutet....

Postat av: Maggan

Mmm, jag såg den för ett tag sedan och jag minns hur jag hulkade. Förresten, VI grät både Mike & jag. Mycket bra och tänkvärd!

2008-09-22 @ 12:06:03
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Marja

Bra med film-tips, själv har jag inte kollat in denna. Ska lägga det på minnet. Kram...

2008-09-22 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback