Stockholm by night...

Eller rättare sagt, Haninge... Har förstås lånat mig en laptop (videofili som man lider av....)
Jag och Tuvis var uppe med tuppen i morse. Fast hela familjen var faktiskt uppe innan vi for. Skulle komma iväg SENAST kl 6:30. Åkte vid 6:38 och då behövde jag tanka en skvätt oxå.
Stod på bra på väg till Sundsvall (inga trafikpoliser som läser detta va'?!) men sen hamnade jag bakom någon som höll hastighetsbegränsningen på alla 50 och 70 sträckor (stress!). Sen var det diverse rödljus förstås (ännu mera stress!).
Parkerade på tågstationen och med 4 minuter kvar till avgång landade vi på våra tågplatser... (Pust!)

Vi startade med att åka till Kaknästornet och käkade lunch. Tuva har pratat massor om Kaknästornet, så varför inte?
Sen var det doktor-dax. Fy vale. Ska tyvärr tillbaka igen... Och fick medicin på recept och till och med farmaceften på Apoteket tittade två gånger på priset... Den nätta summan på strax under 600 kronor. Roligare kan man väl ha för pengarna?!

Har fått jättegod middag hos C&N och snart ska jag krypa ner i sängen. Känns att man var uppe i ottan...
I morgon blir det tågresa igen.

Gäsp.... nu måste jag nog knoppa....
Go'natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback