Sugen på att sticka....

Ja, alltså inte dra. Utan att handarbeta. Var för andra gången in på Sticksömmen och yrade på. Vet ju inte alls vad jag vill göra och inte heller vilka stickor jag har hemma, eller för den delen vad jag klarar av. Fast man måste ju prova för att veta om det blir bra eller inte. Undrar om barnen skulle våga ha på sig nåt som är hemstickat?

Precis nu fick Tuvis besök av två klasskompisar = ljudvolymen ökar med ca 200%.... Eller, nä förresten...närmare 300 tror jag... Diesel ligger på bron. Jag tror jag ska gå dit och lägga mig jag oxå.

I dag tror jag Kimpa kommer hem en sväng. Messade i morse och kollade om han ville ha middag. Har inte fått nåt svar ännu, men jag hade i och för sig inte förväntat mig det heller. När det gäller såna saker så får man inte ha för stora förhoppningar av vissa:)

Nä, ska nog ta och försöka röja lite i köket. Ser som vanligt ut som ett bombnedslag där. (Snart kommer väl fredsbevarande styrkor och intar mitt hem...)

Ses snart igen! Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback