Tårta!

Idag har jag och tjejerna varit på byn en sväng. (Nähä? Så ytterst ovanligt!!!)
Det bidde lite taco-tillbehör på ICA, för ikväll ska vi käka tacos med våra "Fågelvänner" (jädrar va´ skojsig jag var nu...). Och med tanke på morgondagen så köpte vi oss en tårta oxå! (Tuva fyller ju 8 år i mörrn!!!) Det fanns bara tårtstorlekarna, typ Small och XL.... Gissa vad vi köpte??? Vi får väl tänka på det så vi inte blir alltför mätta på maten:)

Solen skiner ute och löven börjar bli så där höst-vackra. Ska nog ta en prommis med kameran nån dag.

Nu tjatar Nellie huvudet av mig om att vi ska ut och cykla..... Ok då! (Guuuud va jobbigt....)

Ses!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Öhh..va gott allt var och öhh, va mätt jag är fortfarande (tårta fulla magen, tror jag det heter...) Mysigt att umgås en stund! Tack för i kväll och pyss på er!!

Postat av: Åsa

Tack själv! Hoppas tårtan har sjunkit lite (du tränar väl bort den ikväll antar jag!).

Kram!

2008-09-21 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback