Trött...

Vet inte vad det är, men jag är vääääldigt trött nuförtiden.
Idag var ju Nellie på dagis några timmar. Jag hade tänkt göra lite nytta. Något av allt som måste göras borde jag ju ha hunnit med. Men nä...
Jag gick och la mig! Sov som en stock i drygt 2 timmar. Sen kom Tuva hem och vi tog en prommis med hunden i det vackra vädret. (Och det var väl bättre än att städa eller nåt sånt....?!)

Fast nu är jag trött igen.... Suck!

http://www.jokesgallery.com/Pic/5tired349089068.jpg

Tog och ringde Gumman och bokade tid för taktilmassage. Det är en underbar stund som jag borde unna mig oftare! Jag längtar.....

Nu är det köttbullar, kokt potatis och stuvade morötter som gäller!

Kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Självklart ska du sova om du är trött!!

Allt det andra, mindre roliga finns ju kvar till sen. Eller hur?! Var rädd om dig nu, lova det!!

Postat av: Åsa

Ja, det var ju välbehövligt, och skönt med en lång tupplur.

Hoppas vi hinner ses nåt innan fredagen!

Kram!

2008-09-23 @ 21:05:13
Postat av: alias Kvasthilda

Hjälp är det nåt smittsamt! Jag har också varit trött dom senaste dagarna. Fast vi har å andra sidan inte träffats.....kanske smittar via bloggen? Datavirus?

2008-09-23 @ 21:11:56
Postat av: Åsa

Hmmm.... Kanske någon ny form av datavirus....

Ruskigt! :)



2008-09-24 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback