Aaahhh...!!!!

Helt underbart väder! Solen skiner och det är såååå varmt och skönt!
Jag, barnen och Diesel har promenerat en sväng ner på byn.

Nu är Brell på 5-års kala, Tuvis sitter på balkongen (i skugga ännu) och läser, Diesel har däckat någonstans, Kim är på vedbacken och jag sitter här och gymnastiserar fingrarna lite.
Pratade precis med faster som anlänt till stugan. Kanske skulle vi ta och bryta lugnet för henne nästa helg och invadera stugan vi me'?! Det är ju nu sista skidåkningen kan göras. Utförsåkningen har jag lagt på hyllan nu för det finns inte en suck att jag orkar åka i "klabbföret", men längd skulle ju funka. Annars kan man ju sitta i stugan och elda och dricka vin oxå:).

Ska nog invadera Holk 1 senare idag och se om det känns bra att ta en pilsner i solen på deras altan...

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback