Barn, barn, barn!

Känns som man har många barn nu... Tuvis hade kompis som sov över här i natt. Allt frid och fröjd, men lillasyster kan verkligen vara som en finne i rö..... Det är väldigt svårt att låta "stortjejerna" få vara i fred. Är det månne ett välkänt fenomen???

Nu har lill-monstret en egen kompis (och storasyster sköter sig alldeles själv:)). Dom provar på att göra nåt i ungefär 5 minuter, sen är det inte kul längre. Men nu är det "Singstar" som gäller och det verkar vara skoj eftersom dom suttit där en stund nu.

En annan av Tuvis kompisar ringde och kollade om hon kunde sova här i natt men det där får Kim bestämma. (Han är snällare än mig!!!) För egen del blir det ingen sovmorgon i morron för jag ska åka till Sollefteå. Det är en styrelse jag är med i som ska ha lite "Kick-Off". Det är inte så märkvärdigt som det låter, och det lär bli mest jobb!
Dom har inte rättigheter där vi ska bo och äta så det får nog slinka med en flaska vin i packningen.

I dag provade jag nåt jag inte provat förut. Lugn, det är inte droger....=)
Jag cyklade med Diesel. Det gick hur bra som helst!!!! Fast han blev nog lite paff över att behöva småspringa hela vägen. Vi får utöka sträckorna (och vår kondition) eftersom.
På torsdag ska den långhåriga varelsen äntligen få klippa sig. Nu är han så långhårig så han ser knappt nåt...

Oj, nu kommer Singstar-barnen..... Typ, hejdå då...:!!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback