Bra position!

Tuvis och jag hade ridlektioner idag. Idag kändes det riktigt lyckat för oss båda. Tuva galopperade flera gånger (och det var ett tag sen för senast hon galopperade så stöp hästen och hon ramlade av!).
Själv lyckades jag väldans bra med min dressyrlektion. Skänkelvikningen gick lite som en dans och det var "strålande" enligt ridläraren. När lektionen var slut så fick jag höra att jag hela tiden hade "rätt position", vilket jag blev superglad att höra. Det är ju liksom tokviktigt att sitta rätt, annars blir resten fel.
Vår ridlärare Ulla är såååå himla bra! Alltså inte bara för att hon talar om när man är duktig, utan för att hon har så himla bra sätt att tala om hur man ska rätta till saker och bli bättre. Fantastiskt pedagogisk med ALLA!!!

Idag anmälde vi oxå Tuva till Ullas 3-dagars ridläger i sommar. Blir nog skoj och nyttigt för tjejen!

Nu ska jag återgå till Roomservice, och sen är det ju Grey's...=)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback