Fast i skiten....

Snacka om att sitta fast... Tog med mig barnen och åkte till BHK ikväll där det var tränings tävling. Gissa om jag körde fast?!?!?!  Bilrackarn stog på underredet och leran sprutade. Snälla människor kom och skulle puffa upp mig ur gropen, men det gick inte så bra. Däremot sprutade leran oroväckande mycket mot dom som hjälpte till....:(
Pi hade en stor pick-up (?) och Su satte sig bakom ratten och baxade upp mig. Ett stort, stort tack för hjälpen!!! (Annars hade vi väl fått sova över där eller nåt...)

Träningstävlingen var kul att se. Nu har man lite hum om hur det går till och vad man bör träna på om vi någon gång skulle få för oss att tävla.... Skulle ju onekligen vara skitkul!!
Tänk om vi skulle bli bra till och med?

Nä, nu är det snart dax att natta barnen och själv måste jag hoppa i badet så att jag är representabel att gå på jobbet i morgon.

Ses!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback