Festis

Har varit ute på en promenad med Diesel. När det inte blåser kallt så är det supervarmt väder. Lite svårt att klä sig nu, för ena stunden blåser det svinkallt och i nästa sekund känns det som sommar!
Blev toktörstig så nu sitter jag och sörplar  på en Festis. Rackarns så gott!

I går sörplade jag en del oxå. Det blev utgång till Kaffestugan och det blev en jättetrevlig kväll. Like good old times liksom...
Först träffades vi några brudar hemma hos mig och sjöng upp oss lite:) Sen fick vi skjuts ner på byn (ja, man ville ju ha kvar orken att släppa lös på dansgolvet... ).
Bra blandning med folk och jag hade som sagt skitkul.
Åsså fick man sig en kram av Snygg-Emil! =)

Nu ska jag vila en stund för sen blir det till att gå ner på byn och handla lite. Vi ska bjussa 1:a holken på lite käk idag.
Måste försöka vila bort segheten nu.....

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback