Kaos och oreda!

Det är precis vad det är i min garderob!
Nu är det riktig kris igen. En sju-jädra utrensning skulle vara på sin plats (bara att inse att vissa kläder kommer jag aldrig mera att använda, av en eller annan orsak...typ, en några år för gammal storlek till exempel....).

Skulle vilja göra en "utan-medföljande-barn"-resa till någon stad och shoppa loss ordentligt.... Men då gäller det förstås att man är på hugget och inte tappar shopping-suget när man väl är där.

Åsså kanske man skulle vänta lite och hoppas att magen krymper något efter all påskmat....

.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Det är ganska kul att rensa ur garderoben för då kan man sen handla nytt med gott samvete, och varför spara på sånt man inte använt det senaste året, bort med det!

2009-04-15 @ 12:44:26
Postat av: Åsa

Jo, men det kaaaaaan ju eventuellt, kanske, möjligen vara nåt man vill ta på sig nån gång i framtiden...?! =)

2009-04-15 @ 14:02:22
Postat av: Anonym

Haha! När man väl kommer i kläderna igen så vill man inte ha dom!

Jag har inte pengar att åka och shoppa för annars hade jag kunnat hängt på.... :(

2009-04-15 @ 19:04:44
Postat av: Maggan

Säg till om du vill ha lite "stöd" i både utrensning av garderob och shopping. Jag är skiitbra på sånt:))

Kram!!

Postat av: Åsa

Maggan - Antar att jag behöver allt stöd jag kan få...=)

Kram!

2009-04-16 @ 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback