Kliar i tarmen....

Kan man gå till doktorn och få nåt recept mot att det kliar i motorcykel-tarmen (jodå, den finns där inne i kroppen någonstans...)?

Nu har ju massor av coola bågar tinat fram och det nästan gör ont i mc-tarmen när man hör mäkt-vrålet från mäkt-hojjarna.

Inte blir det bättre av att en av mina jobbarkompisar är stolt HD-åkare och det lär mullra gott vissa dagar när hon bestämmer sig för att "cykla" till jobbet. Och en annan jobbarkompis är på gång att ta mc-kort och köpa hoj.
Vad är det för sätt egentligen? Dom kan väl tänka på min tarm och lämna bågarna hemma helt enkelt?! Vore inte det att visa hänsyn? Ska tala med dom om saken.... Man kanske kan kompromissa så att motorcyklarna parkeras en bit ifrån, så att jag slipper se....? =)

Annars kanske jag kan köpa mig en moped...????
http://www.germes-online.com/direct/dbimage/50174128/Moped.jpg
Coolhetsfaktor? -89 kanske.....?


.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Ja det där att vara utan MC är inte lätt, speciellt inte nu då alla börjar mullra efter vägarna. SUCK!!

2009-04-26 @ 13:01:11
Postat av: Anonym

Ja Malla, vad ska vi ta oss till????

2009-04-27 @ 08:21:00
Postat av: Anna-Karin

Jag har har varit stormlycklig i helgen då jag varit ute och övningskört på min Kawa Er6.

Så min tarm är stillad.

NI får väl komma och låna den. =)

Kram A-K

2009-04-27 @ 16:12:07
Postat av: Anna-Karin

Jag har har varit stormlycklig i helgen då jag varit ute och övningskört på min Kawa Er6.

Så min tarm är stillad.

NI får väl komma och låna den. =)

Kram A-K

2009-04-27 @ 16:14:12
Postat av: Anonym

Ha,ha! Du vet inte vad du säger nu...=)

Eller har du stödhjul på den??

2009-04-27 @ 16:58:30
Postat av: Anna-Karin

Är det inte som att cykla, du har ju tagit kortet och det är ju mer än vad jag har gjort. Sitter det inte i ryggraden??

2009-04-28 @ 08:50:39
Postat av: Åsa

A-K: Svar NEJ! Jag cyklar nog bättre...

2009-04-28 @ 09:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback