Oinspirerad...

Bloggsinnet verkar ha gått på lite ledighet. Men jag, som bloggchef, måste ju hålla ångan uppe. Något så när i alla fall....

I helgen var det sånt superväder att det kändes inte lockande att sätta sig vid datorn alls. I stället blev det en pilsner i solen, en påhälsning på Holken 1 (där blev det en cider i solen!), middag på altanen och lite lövkrattning hanns med oxå. Jag och barnen var och kikade på hästhoppning i söndags. Kanonväder (fast det blåste en del) och alla som hjälpt till att ordna tävlingen hade verkligen gjort ett kanonjobb!
Träffade Jane oxå. Hon som en gång i tiden köpte Whiskey (hästen alltså) av mig.

Idag spöregnade det och åskan gick faktiskt i morse. Lite skumt, men...

Nu längtar vi efter Göteborgstrippen. Ska bli störtkul!
Vi funderar oxå på att åka upp till stugan en sväng i helgen, men vi får se. Eventuellt måste Kim jobba på söndag förmiddag och då känns det mesigt att åka.

Måste ta en massa foton för att lägga ut annonser på Lokus oxå, men HUR jobbigt känns inte det....?!?!?!

Nä, nu ska jag kolla in slutet på Bolibompa=)

Kram!

.


Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Postat av: Anonym

Ja, tänk så mycket härligt man kan göra i solen :-)

Det blir ju så att man är mer utomhus den här årstiden, man vill få ut så mycket som möjligt av ljuset.

Så du har haft egen häst?

2009-04-28 @ 19:34:37
Postat av: Åsa

Katarina - Japp! Jag hade en gång i tiden en galen fullblodsarab... Och jag lever fortfarande=)

2009-04-28 @ 22:42:37
Postat av: Kursledningen

Hälsar till faster och Göteborg!!

2009-04-29 @ 12:13:15
Postat av: Åsa

"Ledar'n" - Tack, jag ska hälsa faster! Antagligen träffar vi henne redan i helgen!

2009-04-29 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback