Shopping!

Det bidde en fin shoppingdag igår. Egentligen hade jag väl önskat att jag haft mera kläder till mig själv med hem i påsarna, men en "skjort-klänning" från Indiska blev det enda plagget... Nåja. Brell fick en ny fleecefodrad galondress och galonhandskar som blir perfekt att ha på dagis!
Hon hade även önskat sig en duschmössa eftersom hon nu går på gympa med dom "stora barnen". Så när vi kom hem blev det galondress och duschmössa på. Samtidigt förstås!!!

Tuvis fick nya jeans från JC. På rea, så det var helt ok!

Som alltid blir det lite smått och gott. Till mig själv köpte jag dom här. Doftar underbart!

Papaya shower gel                               Papaya Puree  Body lotion


Åsså åt vi gott och efter ordentlig påtryckning av Tuvis så hamnade vi även på Törners. Försökte pressa i mig en "Killevipp" (stavfel...?), men den blev mig övermäktig.... Tuvis prinsess-tårtbit slank dock ner problemfritt...=)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback