Arlanda

Hemma i Sverige igen. Sitter på Arlanda och väntar in tåget. Har drygt tre timmar med tåg och sen dryga timmen med bil kvar. Hade gärna redan varit hemma och lagt mig raklång i soffan.... Det tar på krafterna att vara på konferens=)
Det har varit supertrevligt. 5-stjärnigt hotell, massor med god mat, alldeles för många pilsner....

Nä, nu ska jag låta min internet-sugna kollega få pilla lite på datorn (som jag lyckades låna innan honom!)
Jag åtekommer när hjärnan finns på plats igen...

,

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Oj då, du har visst redan hunnit hem också innan jag hann få reda på att och vart du skulle.

Nu ska jag skärpa mig och läsa varje dag (eller varannan iaf).

2009-09-01 @ 15:10:35
Postat av: Åsa

Katarina - Jag har varit i Berlin. Var har du varit...?! =)

2009-09-01 @ 16:00:02
Postat av: Katarina.S

Haha, ja du, jag har inte varit så långt bort, i Katrineholm och hemma men varit fullt upptagen, men nu åter på banan...ja inte en sån med skal på ;-)

2009-09-02 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback