Baileys och Vinny

Det blev en hästdag idag. Jag, Ea och Tuvis drog till stallet och äntligen fick jag pussa på Baileys igen!!=)
Vi red en stund för att kusarna skulle få röra på sig lite. Den andra hästen - Vinny - är ett vackert halvblod på 163 cm.  (Om datajä.... hade varit kry hade jag visat bild på de båda snyggingarna....)

En helt ny häst kommer på måndag. Han heter Sune och verkar tipp-topp!
Känns som att vi kommer att ha kanonfina hästar på ridsklolan nu. Jättekul! Hoppas det blir många ridande så ekonomin går runt.

Idag kom alla ridskolehästar tillbaka från sitt "sommarlov" oxå. Om en vecka drar ridlektionerna igen. Alltid något positivt med hösten!

På tisdag ska Tuvis på ett litet ridläger igen. Och onsdag kväll är det tjuvstart som jag och Ea ska vara med på. Så det är bara till att börja spänna rumpmusklerna igen....! =)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback